środa, 1 lipca 2015

Odbierz swoją szklankę od Jacobs Baw się kawą !

Odbierz swoją szklankę od Jacobs 
Baw się kawą !

https://przepisynakawe.pl/

Fanką kawy mrożonej jestem od zawsze - oprócz wspaniałego smaku, daje nam orzeźwienie a za pomocą posypek można ją pięknie udekorować przez co wspaniale prezentuje się na stole . Sama ostatnio trochę poeksperymentowałam z kawą Jacobs i posypkami które dodaje do swoich produktów - efekty przeszły moje najśmielsze oczekiwania. Naprawdę, dobrze się bawiłam a smak mmm - PYCHOTA.

Nie wiem czy wiecie, ale jeszcze tylko do 5 lipca można wziąć udział w zabawie organizowanej przez firmę Jacobs! Na stronie przepisynakawe.pl można zaprojektować własne szklanki a nawet je wygrać! Ja już swoje zrobiłam a teraz czekam aż do mnie dotrą! Gorąco zachęcam Was do wzięcia udziału i bawienia się z Kawą (mrożoną) Jacobs


https://przepisynakawe.pl/

3 komentarze:

  1. ostatnim razem brałam udział w konkursie z kubeczkiem ! teraz spróbuję ze szklanką - mam nadzieję że się uda :)

    Pozdrawiam - Ania !

    OdpowiedzUsuń

Print